Miss073

Believe you can and you're halfway there

Kerstgevoel

2 reacties

Ola Allemaal!

blog2 027

Het is nog maar iets minder dan een maand tot kerst! Ik hou van deze periode! Zoals jullie hebben kunnen zien heb ik mijn banner al kerst proof gemaakt. Je zult wel denken, sinterklaas is nog niet eens geweest, maar ik geef gewoon helemaal niets meer om sinterklaas. Waarom? Geen idee, tegenwoordig komt kerst steeds eerder en dat bevalt me ook wel goed! Gewoon omdat ik van de winter hou, maar dan zonder sinterklaas (wel met pepernoten en speculaas hoor!). Dit is een kleine update, dat jullie vanaf nu steeds meer kerstberichten kunnen verwachten met ingang van morgen Emoticon die tong uitsteekt.  Ik hoop dat jullie nog een heerlijke zondag avond hebben!

~Hugs~

Auteur: miss073

Blogger, studeerd jeugdzorg, enorme fantasie en heeft ADHD. Have fun!

2 thoughts on “Kerstgevoel

  1. Je raadt het nooit! Mijn kerstboom staat alweer een weekje gezellig in mijn woonkamertje te stralen. Ik ben dol op Kerstmis! Al die gezellige lichtjes..!

  2. Nou leuk toch, kerstversieringen! Ben ik ook al druk mee hoor, hihi.🙂 x

Geef een reactie

