Miss073

Believe you can and you're halfway there

88 Palette & Challenge!

Een reactie plaatsen

Hey Allemaal!

blog2 014

Poef, wat ben ik moe zeg ^_^, Ik heb vandaag namelijk mijn kamer gerenoveerd. Mijn aquarium is weg, mijn kleding kan weer in mijn muurkast (zat vol met uitzet spul) en ik heb een nieuw kastje voor mijn make-upjes. Alleen ik ben wel ontzettend moe ^_^, maar wel lekker moe want ik ben nog steeds lekker aan het nagenieten van mijn mooie kamer! Wat heeft dit met de titel van dit bericht te maken denk je nu vast, maar het heeft er helemaal niets mee te maken. Ik moest het gewoon even kwijt.

Zoals jullie in het “happy tag” filmpje konden zien heb ik een 88 palette gekocht. Aan het begin van deze week had ik twee ontzettende baaldagen en als ik dat heb moet ik gewoon iets kopen, ik word daar op de een of andere manier goed rustig van ^_^. Ik weet het het is niet goed, maar mijn hoofd is dan even weg van het balen en aan het genieten van een nieuwe aankoop. Ik heb afgelopen maandag een 88 palette gekocht bij Bybeautygloss. Waarom daar en niet op eBay? Omdat ik dan zeker weet dat de pigmenten goed zijn als ik het bij Bybeautygloss koop en op eBay weet je dat niet zeker.

Woensdag had ik het pakketje al binnen met de 88 palette! Echt super snel!(maandag avond pas besteld.) Toen ik hem openmaakte was mijn eerste reactie echt; “Wow, wat een mooie kleurtjes”. Ik sta dan ook te popelen om voor jullie looks te maken Emoticon met brede lach. Dit ga ik voor jullie doen in de 88 Challenge! Iedere week laat ik jullie één Challenge look zien, op welke dag dat gaat zijn weet ik nog niet precies, moet even kijken wat het makkelijkste past met school. Natuurlijk heb ik voor jullie ook al wat kiekjes genomen van het palette!

blog2 021

blog2 018

Hebben jullie een 88 palette?? Vinden jullie het fijn?

Vergeet trouwens niet te stemmen op je favoriete kapsel in the battle of the hair! De kapsels staan gelijk en je kan nog tot 1 december stemmen Emoticon met brede lach!

~Hugs~

Auteur: miss073

Blogger, studeerd jeugdzorg, enorme fantasie en heeft ADHD. Have fun!

Geef een reactie

