Miss073

Believe you can and you're halfway there

Happy Tag!

4 reacties

Hey allemaal!

Ik ben getagd door Cynthia  met een happy tag! Er zitten allemaal vragen in van waar ik nou blij van word. Om er toch een steffie draai aan te geven heb ik ze in een filmpje beantwoord.

Helemaal niks geknipt ^^

Zoals beloofd, wat liedjes die ik er mooi vind.

Nu ook nog een paar rustige nummers die ik mooi vind ^^.

 

Ik werd trouwens ook heel blij van deze tag ^^.

Deze tag sluis ik door naar : Samantha, Nathalie en Tahnee! Ik ben benieuwd wat jullie er van gaan maken ^^.

~Hugs~

Auteur: miss073

Blogger, studeerd jeugdzorg, enorme fantasie en heeft ADHD. Have fun!

4 thoughts on “Happy Tag!

  1. Aaah, wat leuk! Ik ging toevallig net even op je blog kijken. Wilde eerst zeggen dat ik het echt een leuk filmpje vind. Je ziet echt goed je persoonlijkheid in het filmpje. En wat zie ik onderaan….Je geeft de tag door aan mij! Aaaaah leuk! Ik heb nog noooooit een tag gedaan. Komende week zal ik die van mij eens gaan maken. Jeeuuh! Dankjewel!

  2. weer leuk voor elkaar hoor,wat een leuk filmpje. heel veel groetjes arno and kuba

  3. Wauw, wat een gweldig filmpje! Zo vrolijk, heerlijk spontaan, amazing!

Geef een reactie

