Miss073

Believe you can and you're halfway there

BB cream

Een reactie plaatsen

Hey Allemaal!

Het Pakketjeblog2 009

Gisteren kreeg ik een sample binnen van de BB cream van Ganier. Waar ik heel erg blij mee was want zoiets wil ik eerst gewoon even een keertje uitproberen voordat ik het koop. Het is namelijk niet super goedkoop, maar goed.

De Sampleweblog3 010

Ik heb het vanochtend geprobeerd en ik wist niet zo heel goed wat ik er van moest denken. Het leek echt super veel op een foundation, maar het smeerde uit als een crème. Toen ik de crème aan had gebracht glom ik best erg, maar dat was goed weg te werken met een transparante poeder dus dit vind ik op zich niet zo heel erg.

De substantie, crème in een kleurtje ^^.weblog3 011

Na een half uurtje had ik wel velletjes op mijn neus, of dit nou komt door de BB cream of door iets anders weet ik niet want ik heb wel een vaker last van velletjes. De BB cream dekt niet zo als een foundation maar wel voldoende dus is hij goed geschikt voor school of naar het werk. Na deze sample ben ik wel benieuwd naar de cream en ga heb dus aanschaffen. +punt er zit een korting bon bij van €3,- dus dat scheelt weer wat.  Wil jij ook eerst een sample van de BB cream proberen? Dan kan je die aanvragen op de facebook pagina van GarnierNL.

Er zat ook nog een leuke Button bij! blog2 013

Hebben jullie al BB cream uitgeprobeerd?? Wat vinden jullie ervan?

~Hugs~

Auteur: miss073

Blogger, studeerd jeugdzorg, enorme fantasie en heeft ADHD. Have fun!

Geef een reactie

