Miss073

Believe you can and you're halfway there

Magazine tip: Fashionista!

2 reacties

Hey allemaal!

blog2 028

Vandaag heb ik voor jullie een tip! Er ligt namelijk een nieuw magazine in de winkels genaamd Fashionista. Het is een magazine over en met fashion, beauty, waargebeurde verhalen, leuke tips en nog veel meer. Fashionista komt iedere 6 weken uit en kost normaal €3,75 maar omdat dit de eerste is kost hij maar €2,99. Ik heb er nog maar in gebladerd maar het is echt super leuk! Nu al heb ik er leuke tips uitgehaald en ik ben de winterjas voor mij erin tegengekomen die ook nog binnen mijn budget valt!  Ik heb voor jullie wat foto`s gemaakt van het magazine zodat jullie er toch nog een blik in kunnen slaan.

Gratis armbandje bij pieces, maar ik heb geen idee of er een in ‘s-Hertogenbosch zit.blog2 029

Real life, wat ik altijd persoonlijk wel heel interessant vind om te lezen.blog2 031

Style pages, echt veel style pages.blog2 032

Zelfs hoe je een mooie look kan maken.blog2 033

Hier staat de jas bij die ik ga halen, welke denken jullie dat het is?blog2 036

Heeft iemand van jullie al de Fasionista al gehaald of gaan jullie hem toch halen? Ik vind het een heel leuk magazine voor niet teveel geld!

~Hugs~

Auteur: miss073

Blogger, studeerd jeugdzorg, enorme fantasie en heeft ADHD. Have fun!

2 thoughts on “Magazine tip: Fashionista!

  1. Ik vind het leuk dat je die looks na kunt maken, daarnaast vond ik de Fancy altijd leuk om de verhalen.🙂

  2. Ik vind dit zo’n leuk tijdschrift! Ook eindelijk een beetje low-budget erin.🙂

Geef een reactie

