Miss073

Believe you can and you're halfway there

Action shop log

5 reacties

Hey Allemaal!

Ik heb vandaag voor jullie een mini shop log. Vandeweek was ik bij de Action en heb wat spulletjes meegenomen, en ook wat dingetjes wat misschien interessant is voor jullie. Ik heb namelijk MAX make-up gekocht om het uit te proberen voor Miss073, maar eerst voor jullie een shoplogje!

Een Setje van mascara, eyeliner en oogschaduw voor €1,59blog lakje, londonlook en action makeup 037

Baked eyeshadow in de blauwe kleuren €1,29blog lakje, londonlook en action makeup 038

Zijn jullie bekend met de producten? wat vinden jullie van?

~Hugs~

Auteur: miss073

Blogger, studeerd jeugdzorg, enorme fantasie en heeft ADHD. Have fun!

5 thoughts on “Action shop log

  1. Oeh dat pakketje is echt mooi! Binnenkort maar eens bij onze Action kijken. Mijn perzikgeurige serum is bijna op van de Action en die is zooooo fijn, dus ik moet er toch heen.

  2. Leuke spullen!🙂 Zelf heb ik die smokey eye kit ook thuis liggen. Bij de Action is het toch gewoon leuk om dit soort dingen mee te nemen om uit te testen.🙂

  3. Mooie oogschaduwpalletjes, vooral de donkere met zwarte tinten!

  4. Heb de producten nog niet geprobeerd, maar ze zien er best goed uit!

  5. Heb alleen de lipsticks en lipgloss van MAX maar heb deze producten nog niet zien liggen! Binnenkort maar eens even een kijkje nemen dan!

Geef een reactie

