Miss073

Believe you can and you're halfway there

Kittens Filmpjes!

Een reactie plaatsen

Hey Allemaal!

Onze Mies! iphone foto`s en filmpjes 011

Ik hou van baby diertjes, ik ben er verzot op en zou ze graag allemaal mee naar huis nemen. Ook hou ik van katten, we hebben er zelf 2. Een die al 18 is en Miesje heet en eentje die nu een jaar of 8 is met de naam tijger. Jonge katten zijn altijd super schattig en ik vind het super leuk om naar te kijken. Ik zit dan ook regelmatig op youtube naar kittens te kijken. Hier onder heb ik 5 leuke filmpjes voor jullie uitgezocht omdat ze gewoon echt heel leuk zijn.

Beetje wazig maar aaah!
Super Speels!
Hij blijft leuk!
Dansende kittens😀
Het deuntje van Aladin! Heerlijk

 

Welke vinden jullie de leukste??

~Hugs~

Auteur: miss073

Blogger, studeerd jeugdzorg, enorme fantasie en heeft ADHD. Have fun!

Geef een reactie

