Miss073

Believe you can and you're halfway there

My London Look!

2 reacties

Hey Allemaal!

Zoals jullie in het filmpje hebben kunnen zien heb ik een aantal producten van Rimmel gewonnen. Vandaag heb ik voor jullie een look gemaakt met de oogschaduw quad en met de kate moss lipstick! Ik heb netjes de stappen op de verpakking gedaan om te kijken hoe dit zou uitpakken.

De complete look!blog lakje, londonlook en action makeup 018

 

Focus op Oog

eye london look

 

In het begin dacht ik van hmm, is dit alles wat London te bieden heeft, maar naarmate de dag verstreek vond ik de look steeds leuker. Dit word wel een look die ik regelmatig ga dragen. De Kate Moss lipstick is gewoon echt mijn favoriete lipstick dus daar ben ik toch wel tevreden over Emoticon die tong uitsteekt.Wat vinden jullie van deze look?

 

~Hugs~

Auteur: miss073

Blogger, studeerd jeugdzorg, enorme fantasie en heeft ADHD. Have fun!

2 thoughts on “My London Look!

  1. Mooie look, je hebt hem juist mooi gecombineerd met de lipstick! Gorgeous.🙂

  2. Ik vind het echt een mooie look! Die lippenstift is ook lekker neutraal. Echt een mooie peachy kleur.

Geef een reactie

