Miss073

Believe you can and you're halfway there

Winacties

4 reacties

Hey Allemaal,

Ik heb voor jullie een filmpje gemaakt over de producten die ik heb gewonnen met winacties. Ik was echt super zenuwachtig tijdens het opnemen en maak dus wat foutjes en zeg heel veel EUH. Daarnaast waren er ook wat technische problemen met het video bewerkings programma dus ik heb soms iets te vroeg geknipt in het filmpje. Ik hoop wel dat jullie het leuk vinden en dat jullie door de zenuwen en de euh`s heen kijken. Veel kijk plezier!

 

Spannend!

 

De prijzen heb ik gewonnen bij www.beautynailsfun.nl en bij www.beautyscene.nl ik zou er zeker eens een kijkje gaan nemen!

Hieronder de swatches!

swatches winacties en loreal test 001

swatches winacties en loreal test 002

swatches winacties en loreal test 005

Ondank dat ik heel zenuwachtig was ben ik wel tevreden over dit filmpje, vooral omdat het mijn 1e is. Ik vind echt leuke producten die ik heb gewonnen en ben er echt super blij mee! Wat vinden jullie van de kleurtjes?? Willen jullie nog meer filmpjes zien??

 

~Hugs~

Auteur: miss073

Blogger, studeerd jeugdzorg, enorme fantasie en heeft ADHD. Have fun!

4 thoughts on “Winacties

  1. Wat leuk dat je er een filmpje over hebt gemaakt! Veel plezier ermee!🙂

  2. Filmpjes zijn altijd leuk! Moet je zeker meer van maken want je doet het hartstikke leuk. En wat een leuke dingen heb je gewonnen!🙂

  3. Pingback: My London Look! | miss073

  4. Leuk joh! Vind het een kei leuk filmpje, helemaal voor een eerste ×! Maar euh, de euh’s vond ik niet vervelend, de ‘super’s vielen me meer op🙂 Besides that, I want more, I want more! Xx

Geef een reactie

