Miss073

Believe you can and you're halfway there

Battle of the Hair!

12 reacties

Hey allemaal!

Laatst kreeg ik mijn voucher voor een gratis kérastase behandeling binnen en bedacht me dat ik mijn haren ook maar weer eens in een model moest laten knippen. Daar komen jullie aan te pas. Ik heb twee modellen uitgekozen die mij wel aanspreken en jullie beslissen uiteindelijk welk kapsel het wordt, ik blijf echter wel blond! Jullie kunnen tot en met 1 december stemmen op de volgende kapsels.

Kapsel 1kapsel wat ik wil

Kapsel 2

2009 Victoria Secret Sexy List Celebration kLSDKsWywuwl

Welk kapsel vinden jullie het beste bij mij passen??

Laat je keuze hier achter bij de comments!

~Hugs~

Auteur: miss073

Blogger, studeerd jeugdzorg, enorme fantasie en heeft ADHD. Have fun!

12 thoughts on “Battle of the Hair!

  1. tweede
    groetjes takkie

  2. ik denk juist 1 hahahaha..zie je binnenkort! liefs

  3. ik vind persoonlijk het 2de het mooist😀

  4. 1 is leuker, omdat het kan ^^

  5. Ik vind de tweede het mooist. Vaak krijg je na een tijdje(als je het weer moet knippen ect) dat je look na één kant toe gaat, sowieso zit het aan één kant, maar meestal heb je dan een gat in het midden. Die andere heeft dat niet.🙂

  6. Oeh allemaal verschillende reacties. Ik ga toch voor optie 2, die vind ik echt het mooiste!

  7. Ik ga voor het eerste kapsel, vind het zachter en liever.

  8. Kapsel 2! Weer eens heel wat anders en de lok is mooi lang, zodat als je er nog iets anders mee wilt, dat gewoon kan :D!

  9. Pingback: 88 Palette & Challenge! | miss073

  10. Nummer 2 staat denk mooier bij jou gezicht^^

Geef een reactie

