Miss073

Believe you can and you're halfway there

Kennen jullie deze nog?

1 reactie

Hey Allemaal!

Ik heb voor jullie een lakje van vandaag, ik wilde eigenlijk een filmpje voor jullie doen maar door een aantal problemen met het programma heb ik het niet afgekregen. Daarom krijgen jullie morgen twee artikelen omdat ik het vervelend vind voor de meiden die zijn komen kijken en vandaag dus lang hebben moeten wachten op een artikel.

Vandaag heb ik dus voor jullie een lakje van vandaag, en helaas is hij niet meer te koop. Het is de bruine kleur van de Essence Rock You collectie (het heeft geen naam).

ken je deze nog 001

ken je deze nog 005

Kennen jullie deze nog? Hebben jullie hem ook en draag je hem nog regelmatig?

Tot Morgen!

~Hugs~

Auteur: miss073

Blogger, studeerd jeugdzorg, enorme fantasie en heeft ADHD. Have fun!

One thought on “Kennen jullie deze nog?

Geef een reactie

