Miss073

Believe you can and you're halfway there

L’Oréal Elvive Testen!

2 reacties

Hey allemaal!

p_Elvive_1

Laatst heb ik me opgegeven om de nieuwe L’Oréal Elvive treatment tegen haaruitval te testen. Sinds een aantal jaren heb ik last haaruitval. Overal liggen wel haren van me en dat is erg vervelend, niet alleen voor mij omdat ik geen dikke haardos meer heb maar ook voor de mensen in mijn omgeving die dus elke keer haren van mij op hun kleding hebben. Niet echt handig, nu zag ik laatst dus dat je jezelf kon opgeven voor een testpanel voor Elvive. Toen ik merkte dat er ook een tegen haaruitval bij zat heb ik me gelijk opgegeven.

Toen ik vandaag thuis kwam van school stond er een pakketje voor me klaar. Ik verwachtte natuurlijk helemaal niets thuis dus zo`n verassing is altijd leuk! Ik maakte het doosje open en het volgende zat erin. swatches winacties en loreal test 006

Er zat ook nog een brief bij, dat ik was uitgekozen om deze producten te testen en met het verzoek dat ik minimaal een keer in de 2 dagen mijn haren ermee was en de spray iedere dag gebruik gedurende 14 tot 17 dagen. Ik ga deze producten ook uitgebreid testen voor Miss073.

swatches winacties en loreal test 007

Morgen ochtend ga ik er voor het eerst mijn haren mee wassen en ik hou gewoon een dagboekje bij met mijn bevindingen over deze treatment. Zoals je ziet staat er met super grote letters arginine op. Ik heb voor jullie opgezocht wat het is. Het is een aminozuur die voor allerlei doeleinden gebruikt word. Arginine wordt gebruikt voor allerlei doeleinden. Bij bijvoorbeeld ernstige ziektes, maar ook bij groeiziektes, door sporters en ook tegen haar uitval. Ik las zelfs bij een man die jaren lang kampte met haaruitval dat arginine olie het eerste was wat werkte tegen zijn haaruitval na jaren lang van alles te hebben geprobeerd. Ondanks dit te hebben gelezen probeer ik er nog zo objectief mogelijk in te gaan en niet te veel verwachtingen te hebben van de treatment.

De looks van de treatment vind ik echt super! Ik hou van de combinatie roze met zwart! Dit vind ik al een pluspunt, het is meisjesachtig maar toch elegant en strak. Ja, dit zet ik graag in mijn badkamer neer!

Het uiterlijkswatches winacties en loreal test 009

 

Wat me wel opvalt is dat er drie beloftes op de verpakking staan namelijk: 1. herstructureerd de haarvezel 2. Voedt het haarzakje en tot slotte 3.Het haar is sterker. Ik kan natuurlijk niet met een microscoop op mijn hoofd gaan kijken of het haarzakje inderdaad beter gevoed wordt, maar deze drie beloftes ga ik gebruiken tijdens het testen als de rode draad.

De 3 beloftesswatches winacties en loreal test 011

Ik ben in ieder geval heel erg benieuwd naar deze nieuwe formule van deze treatment en ik zal jullie ook een beetje op de hoogte houden via de social media, {klik hier voor Twitter & hier voor Facebook}. Ik hoop natuurlijk dat jullie net zo benieuwd zijn als mij of het werkt.

 

~Hugs~

Auteur: miss073

Blogger, studeerd jeugdzorg, enorme fantasie en heeft ADHD. Have fun!

2 thoughts on “L’Oréal Elvive Testen!

  1. Wat vervelend dat je last hebt van haaruitval! Ik hoop dat dit je goed gaat bevallen, de verpakkingen zien er in elk geval veelbelovend uit!🙂

  2. Ik ben benieuwd of dit voor je werkt, want haaruitval is natuurlijk niet zo leuk. Ik heb haaruitval altijd in de herfst/winter, maar in de lente/zomer niet. Heel raar.😛

Geef een reactie

