Miss073

Believe you can and you're halfway there

Lakje van Vandaag! Rimmel 270 Shocker

1 reactie

Hey Allemaal!

Mooi hé!?rimmel lakje van vandaag 001

Vandaag heb ik voor jullie een lakje van vandaag! Het is echt een knalroze kleur en ik ben er echt helemaal weg van! Naast de groene lak van Catrice is dit toch wel mijn andere favoriet van het moment. Hoe ik aan dit lakje ben gekomen komt nog een los artikel over maar het is echt een heerlijke kleur, hij droogt snel en heeft een super kwastje waardoor je bijna in één keer heel je nagel te pakken hebt. Ja ik ben helemaal weg van deze nagellak! Het is echt een lakje waar ik niet kan stoppen naar te kijken, de lak doet zijn naam echt eer aan.

Rimmel 60 seconds nr. 270 shockerrimmel lakje van vandaag 002

Nog een keer een totaal plaatje Emoticon met brede lach

rimmel lakje van vandaag 003

Wat vinden jullie van de kleur?? I love it!!

~Hugs~

Auteur: miss073

Blogger, studeerd jeugdzorg, enorme fantasie en heeft ADHD. Have fun!

One thought on “Lakje van Vandaag! Rimmel 270 Shocker

  1. Ik hou van dit soort kleuren…het is lekker fel en shiny. Nice!🙂

Geef een reactie

