Miss073

Believe you can and you're halfway there

Maxfactor lipfinety 04

4 reacties

Hey Allemaal!

Lipfinity maxfactor lipfynity 002

Ik ben echt dood op van een lange dag school, maar ik heb voor jullie wel even wat swatches gemaakt voor dat ik aan mijn huiswerk begin. Dus ik heb wat foto`s voor jullie gemaakt en morgen weer een normaal artikel. Ik heb deze van mijn vriendinnetje gekregen voor de website Emoticon met brede lach.

 

Het is echt een stift wat ik echt grappig vond!

maxfactor lipfynity 008

Net aangebracht maxfactor lipfynity 005

Na een kwartiertjemaxfactor lipfynity 007

Wat vinden jullie van de kleur??

~Hugs~

Auteur: miss073

Blogger, studeerd jeugdzorg, enorme fantasie en heeft ADHD. Have fun!

4 thoughts on “Maxfactor lipfinety 04

  1. Wat een leuke kleur en wat grappig dat het echt een stift is! Mooi hoor.🙂

  2. Woooop, leuk dat je alsnog een artikel schrijft!🙂 Lief dat je hem hebt gekregen, altijd fun! Het is een mooie subtiele tint, hij staat vast prachtig bij een nude look.

    • Ja, ik vind het een heel vervelend idee dat er mensen speciaal komen kijken en dat er dan niets op staat. Dus ik probeer toch altijd iets te posten, al is het maar iets kleins. Bedankt allebei voor de leuke reactie😀

  3. Oeh ik heb deze ook! Ik gebruik hem vooral voor onder een gloss. Zo heb je toch een subtiel kleurtje op je lippen. Bij mij blijft hij niet de HELE avond zitten. Maar een keertje bijwerken is geen probleem. Hoewel mijn mannelijke vrienden het maar raar vinden dat ik met zo’n stift bezig ben.

Geef een reactie

