Miss073

Believe you can and you're halfway there

Wellness Sunday!

3 reacties

wellness sunday

Hey Allemaal!

Iedere zondag is er een artikel genaamd Wellness Sunday. Ik ga dan voor jullie schrijven hoe je thuis lekker kan ontspannen op wat voor manieren dan ook. Je kan natuurlijk niet iedere week naar een wellness centrum maar je kan thuis wel kleine dingetjes doen om te ontspannen.

Al vanaf de kruistochten namen vrouwen maskertjes, de kruisvaarders namen allerlei cosmetica mee terug uit het oosten en de middeleeuwse vrouw maakte zelf maskertjes op basis van klei, honing en andere producten. Jullie raden het al, ik heb voor jullie vandaag een maskertje uit getest! Namelijk essence myskin cleansing cream 4 in 1 wash crème. Het is een snel maskertje dus ook handig voor de drukke dames onder ons!

De tubewelnesssunday 2 006

Het handige van dit product is dat het reiniging, peeling en een masker in een is. Het beloofd diep reinigend te zijn, het verkleind de poriën, werkt matterend en is vocht inbrengend. Klinkt als een super masker! Ik heb hem nu al een aantal keer geprobeerd en ik ben er eigenlijk best wel positief over.

Hoe het uit de fles komtwelnesssunday 2 008

Het is een soort mousse, wat niet altijd even handig is met natte handen glijd de substantie wel van je handen af. Hij werkt super zuinig, wat hierboven op de foto staat is genoeg voor je hele gezicht dus dat is zeker een pluspunt. Wat even eng is, is dat hij verschrikkelijk prikt als je hem op doet, maar dat trekt na een halve minuut weg dus dat is geen probleem. Het maskertje hoeft maar 3 minuten op je gezicht te blijven dus je bent in een mum van tijd klaar, maar ik heb hem ook 10 minuten laten intrekken en dat kan ook prima.

De substantie op het gezichtsubstansie masker

Het is echt een super lekker masker! Ik heb het idee dat mijn poriën wel kleiner lijken en mijn huid is lekker zacht! Is dit masker Wellness Sunday proof? Nou, dat ligt eraan hoe lang je wilt ontspannen, maar wil je uren kunnen ontspannen zou ik een masker nemen die je langer moet dragen. Als je op zondag een drukke dag hebt gehad en je wilt toch nog even snel je huid ontspannen voor het slapen gaan dan is dit een prima masker!

~Hugs~

Auteur: miss073

Blogger, studeerd jeugdzorg, enorme fantasie en heeft ADHD. Have fun!

3 thoughts on “Wellness Sunday!

  1. Ziet er goed uit, ga ik denk ik ook maar eens proberen!

  2. haai,
    ik volg je blog😉
    ik had een vraag ik heb erge last van puisten en mee-eters heb je een goede tip om het te verminderen?

    xxx

    • Om mijn mee-eters te verminderen gebruik ik meestal een poriën strip. Ook kan je door een keer per week je gezicht te stomen heel wat vuil en talg wat in je huid zit verminderen. Dus ik zou een keer per week stomen zeker aanraden. Als je er erg last van hebt is het ook een gouden tip om van je gezicht af te blijven met je handen. Want als je veel wrijft in je gezicht verspreid je het vuil en stimuleer je de talg productie. Ook moet je je puisten niet met blote handen uitknijpen als je dat wilt doen ( beter helemaal niet want dit kan zorgen voor littekens). Pak een tissue of draag handschoenen. Zorg ook dat je je huid goed reinigt, zowel in de ochtend als in de avond. Probeer eens de facewash van de action, die scrubs je gezicht maar droogt hem niet uit.
      Ik hoop dat ik voldoende antwoord heb gegeven op je vraag.

Geef een reactie

