Miss073

Believe you can and you're halfway there

Playboy Play it Sexy.. Deodorant

4 reacties

Hey Allemaal!

playboy deo 001

Ik heb een nieuwe favoriet deo! hoe zal ik het zeggen. Ik zweet best wel snel wat best vervelend is af en toe omdat sommige deo`s het echt niet aankunnen om onder mijn oksels te zitten. Maar daar is verandering in gekomen! Deze week kocht ik een deo van het merk playboy. Ik had gister een feestje en ik dacht nou, dan kan ik hem mooi uitproberen en zelfs na flink gedanst te hebben stonk ik nog niet naar de zweet, althans zal het normaal mee vallen maar je ruikt je zelf natuurlijk sneller dan dat een ander dat doet, maar nu rook ik heerlijk! De geur kwam zelfs boven mijn parfum luchtje uit (misschien jammer), maar ik vond het super omdat natuurlijk normaal mijn deo naar een paar uur wel vervliegt. De deo is nu tot 20 november in de aanbieding bij Kruidvat voor maar €1,49! Het is zeker geen tegenvaller en ik raad hem echt aan! Hij ziet er trouwens ook gewoon super mooie uit, de playboy bunny op een lichtroze bus met wat kant erop gewoon super mooi!

playboy deo 003

Heeft iemand van jullie hem al?

 

~Hugs~

Auteur: miss073

Blogger, studeerd jeugdzorg, enorme fantasie en heeft ADHD. Have fun!

4 thoughts on “Playboy Play it Sexy.. Deodorant

  1. Zo leuk ziet ie eruit! En dat idd voor maar €1,49! Ik denk dat ik die ook eens ga halen, als is het maar voor de leuke verpakking.🙂

  2. ik heb hem ook🙂 leuke site stef! elkaar snel weer zien! xxx Astrid

  3. Ik heb hem zelf ook en hij ruikt echt fantastisch nu ben ik play het spicy aan het uittesten ^^

Geef een reactie

