Miss073

Believe you can and you're halfway there

11-11-11 Look

2 reacties

Hey Allemaal!

Vandaag is het 11-11-11, en hier in Den Bosch is het al de hele dag feest en word het elluf elluf elluf genoemd. Vandaag trouwen er super veen mensen en ik heb ook een bruiloft. Nu heb ik niet echt een bruiloft look vandaag maar echt een elluf elluf elluf look met de kleuren van het Oeteldonkse carnaval. Ik heb en een Lakje van Vandaag voor jullie en een oog look! Hieronder de foto`s!

De Nagels!

11-11-11 nagels en look 00411-11-11 nagels en look 002

Complete look.{zonder gestyled haar}

11-11-11 nagels en look 025

Focus op de ogen.

11-11-11 nagels en look 01911-11-11 nagels en look 018

11-11-11 nagels en look 015

Complete Uiteindelijke look.

11-11-11 nagels en look 032

Wat vinden jullie van de look? Gaan jullie vanavond ook carnaval vieren of ben je niet zo van de carnaval. Ik heb het allemaal wel draagbaar gehouden omdat ik van te voren nog naar een bruiloft moet, anders had ik wel meer versiersels op mijn gezicht Emoticon met brede lach. Wat gaan jullie doen op 11-11-11?

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

 

~Hugs~

Auteur: miss073

Blogger, studeerd jeugdzorg, enorme fantasie en heeft ADHD. Have fun!

2 thoughts on “11-11-11 Look

  1. Mooie look, de groene tint is mooi!🙂

Geef een reactie

