Miss073

Believe you can and you're halfway there

Essence Vampire`s love eyeshadow palette!

2 reacties

Hey Allemaal,

Eindelijk heb ik de nieuwe LE van essence gevonden! ik zat echt al dik een maand erop te wachten want ik wilde het oogschaduw palette van de Vampire`s love echt hebben. Het zijn hele mooie kleurtjes voor een leuk prijsje Emoticon met brede lach, like, like, like. Ik heb voor jullie gelijk wat Swatches gemaakt ik heb ze wel zonder oogschaduwbasis geswatcht. het palette heet love at first bite, hartstikke leuke naam! Hieronder een impressie voor jullie!

Het is een mooi glimmend zwart doosje met mooie letters.vampire love palette 003

De kleurtjes en er zit ook nog een handig spiegeltje in!vampire love palette 009

Wist je trouwens dat dit in Polen is gemaakt, en essence is gelukkig proefdiervrij (vermelden ze op de website)vampire love palette 012

De swatches! ik vind ze over het algemeen goed gepigmenteerd, alleen de lichtroze kleur is iets minder.  Maar ik heb geen oogschaduwbasis gebruikt dus wie weet.vampire love palette 015

Het kwastje wat erbij zit.vampire love palette 022

 

Morgen heb ik een bruiloft en ga ik een look maken met de kleurtjes uit dit palette! Ik weet trouwens dat ik op Twitter heb beloofd iets te schrijven over de lady`s night van Groenrijk maar wegens technische problemen {ik had een filmpje gemaakt} komt dat artikel in dit weekend.

Gaan jullie dit palette kopen??

~Hugs~

Auteur: miss073

Blogger, studeerd jeugdzorg, enorme fantasie en heeft ADHD. Have fun!

2 thoughts on “Essence Vampire`s love eyeshadow palette!

  1. Mooie palette, de verpakking straalt gewoon iets met vampieren uit, ik weet niet, maar krijg er wel zo een gevoel bij, vind hem echt gorgeous. Dat geldt trouwens ook voor de kleuren, de pigmentatie mag er zeker wezen! Oh, foto’s, foto’s van de look!

  2. Ik heb hem ook gekocht! Vond hem er ook erg mooi uitzien met leuke kleurtjes.

Geef een reactie

