Miss073

Believe you can and you're halfway there

Personal: Whats in my Bag?

1 reactie

Hey Allemaal!

Ik vind het altijd leuk om te snuffelen in ander mans spullen. Ik ben weg van stash filmpjes en ben altijd benieuwd wat iemand eigenlijk allemaal bij heeft in zijn tas. Vandaag mogen jullie blieken in mijn schooltas in de rubriek Whats in my Bag? Foto`s zeggen meer dan woorden dus kijk je ogen uit Emoticon die tong uitsteekt.

Tas helemaal vol gepropt! Ja, je ziet het goed ik heb een rugzak. Omdat dit gewoon beter is voor mijn rug, ik heb namelijk last van scoliose en soyerman ( als ik het goed schrijf) en dan is gewoon een rugzak beter voor mijn rug, en psst er is veel meer ruimteEmoticon die tong uitsteektwhats in my bag 001

Een bijna totaal overzicht. Sommige dingen vallen net weg.whats in my bag 002

Mijn Boeken van vandaag, de reader, mijn map en een collegeblok! De vakken die ik deze periode heb zijn middeleeuwen, nieuwe tijd en GKB(onderwijskunde). Vandaag had ik nieuwe en middeleeuwen.whats in my bag 003

Leesvoer voor in de trein! Voor het geval dat ik niemand tegen kom om mee te kleppenEmoticon die tong uitsteekt.whats in my bag 004

Mijn etui en mijn super leuke love therapie agenda ( die overigens vol staat met kabouters).whats in my bag 005

Mijn multimedia, telefoon. iPod en iPad. Ik heb een ipad in plaats van een laptop omdat het gewoon veel lichter is in mijn tas. (ook weer in verband met mijn rug)whats in my bag 008

Mijn huis tuin en keuken spullen, mijn zonnebril, handschoenen, een flesje water, kauwgom, sleutels en mijn make-up tasje. whats in my bag 009

Met als klap op de vuurpijl mijn make-up tasje met inhoud voor jullie gefotografeerd. whats in my bag 010

Bovenaanzichtwhats in my bag 012

Alles bij elkaar. twee spiegeltjes, mijn forever lip balsem, een reisborstel, mijn poeder + kwast, handcrème, een luchtje, tampons, een oogpotloodje&kwastje van catrice (Berlin palette), mijn NYX lipstick en tot slotte mijn deo die nog in mijn tas verstopt zat.whats in my bag 015

Natuurlijk zit er ook normaal brood in mijn tas, maar dat had ik al opgegeten natuurlijk Emoticon die tong uitsteekt.

Wat kan bij jullie absoluut niet missen in je schooltas? Vinden jullie het ook leuk om in andermans spullen te snuffelen (mits ze het zelf toelaten)?

~Hugs~

Auteur: miss073

Blogger, studeerd jeugdzorg, enorme fantasie en heeft ADHD. Have fun!

One thought on “Personal: Whats in my Bag?

  1. Altijd leuk om dit soort posts te zien!

Geef een reactie

