Miss073

Believe you can and you're halfway there

Essence: Myskin Moisturizing cream-gel

Een reactie plaatsen

Hey Allemaal!

Eotd 006

Misschien heb je dit product al bij andere bloggers voorbij zien komen maar ik wil er toch even een artikel aan wijden. Essence heeft voortaan een huidlijn genaamd My Skin. Het is een lijn voor meiden met een jonge huid, ik ben dan wel 21 maar ik vind wel dat ik dit mag gebruiken Emoticon die tong uitsteekt.  De basis ingrediënten zijn limoen en komkommer wat een heerlijk fris gevoel geeft. Ook zitten er beschermende uva/uvb filters in, dat wil zeggen dat het je beschermt tegen de zon +punt. Het beloofd je huid 24 uur te voorzien van een mooie, frisse heldere teint maar dan moet je het wel morgens en in de avond opsmeren. Eotd 009

Wat wel heel leuk is, is dat er licht reflecterende pigmenten in zitten. Wat wil zeggen dat er een lichte shimmer in zit wat zorgt voor een leuk effect. Ik vind het een hele frisse crème die heerlijk ruikt naar komkommer met een vleugje limoen. Ook is hij zuinig in gebruik, twee vingertoppen is namelijk voldoende voor je hele gezicht.  Ik vind niet dat hij je echt super egaal maakt, maar dat is op de een of andere manier toch moeilijk met mijn huid. Het uiterlijk is simpel maar heeft toch wel een frisse leuke uitstraling.

Eotd 011

Als je niet veel geld hebt is dit echt wel een super crème helemaal student-proof! hij kost maar €1,99 en is bij de Kruidvat verkrijgbaar.

 

~Hugs~

Auteur: miss073

Blogger, studeerd jeugdzorg, enorme fantasie en heeft ADHD. Have fun!

Geef een reactie

