Miss073

Believe you can and you're halfway there

LvvD- Bloemetjes

Een reactie plaatsen

Hey Allemaal!

Op verzoek van Lieke (in de comments) zou ik een LvvD maken met bloemetjes uit de nail art decoraties. Het was wel wennen om mee te werken, ik heb namelijk nog nooit met 3d dingetjes op mijn nagels gewerkt. Ik heb bedacht dat het een bloemenveldje moet zijn op gewoon een basis kleur. Daarom zijn dus de nagels wel allemaal verschillend. Ik heb eerst mijn nagels gelakt met herome w.i.c . Daarna ben ik met mijn stempel setje van essence aan de gang gegaan {het werkt echt super} en heb ik witte bloemetjes op mijn nagels gestempeld. Vervolgens heb ik op iedere nagel 2 bloemetjes aangebracht een groene en een geel/ parelmoer achtige. De foto`s zijn een beetje vreemd want om de groene bloemetjes is een oranje waas te zien maar in het echt is dat helemaal niet.

welness sunday! 028 

welness sunday! 026

Ik vond het hartstikke leuk om in een soort van opdracht te werken. Daarom is mijn vraag aan jullie; Wat willen jullie als volgende zien bij het Lakje van Vandaag? Laat je idee hieronder achter als comment.

~Hugs~

Auteur: miss073

Blogger, studeerd jeugdzorg, enorme fantasie en heeft ADHD. Have fun!

Geef een reactie

