Miss073

Believe you can and you're halfway there

Mijn Wishlist

1 reactie

Hey Allemaal!

Iedereen heeft wel een wishlist, gewoon dingen die je super graag wil hebben. Nu de feestdagen eraan komen en omdat het zo lekker gaat met bloggen ben ik net iets meer gefocust op mijn wishlist dan normaal. Daarom wil ik hem met jullie delen.

Hier mijn Wishlist:

Het 88 eyeshadow palette.  88 palette

Een grote spiegel, nu moet ik steeds naar mijn ouders kamer om mijn kleding te checken.                                  grote spiegel

Rosebud Brambleberry balmrosebud brableberry

Jurkje maar is steeds uitverkocht.jurkje

Een klokje voor om mijn nek, omdat ik horloges echt niet fijn vind. Met die sneeuwvlok erop heb ik dan altijd mooi de winter bij me. De winter is mijn favoriete seizoen.klokje

Sleek naturel palette!                  naturel pallette

Een lichtroze blazer.          ichtroze blazer

M24 van Konad, voor mijn nagel stempel setje.m24

Sleek me myself & Eye palette.                me myself and eye palette

De Jilted elf Jelly van lush.jilted elf jelly

Daarnaast staat er ook nog een gewone redelijk grote make-up spiegel op mijn wishlist en een paar mooie zwarte pumps waar ik het wel een avond op volhou. Ook staat er nog de vampire palette van essence op maar die heb ik nog nergens gezien. Tot slotte heb ik nog de top op mijn lijstje die ik gebruikt heb in het Friday look artikel.

Wat staat er op jullie wishlist? Wat lijkt jullie ook leuk van mijn wishlist?

~Hugs~

Auteur: miss073

Blogger, studeerd jeugdzorg, enorme fantasie en heeft ADHD. Have fun!

One thought on “Mijn Wishlist

  1. Die SLEEK palettes wil ik ook! Erg herkenbaar! haha.. Ik ga alvast mijn lijstje voor Kerstmis maken.

Geef een reactie

