Miss073

Believe you can and you're halfway there

Eotd- Blue it Up

1 reactie

Goedemorgen Allemaal!

Vandaag heb ik voor jullie een eotd. Ik heb vandaag mijn zwart blauwe jurkje aan en kwam gelijk op inspiratie voor deze  eotd.

blue it up

Ik heb twee kleurtjes uit mijn Beauty Uk palette gebruikt. Daarnaast heb ik ook nog een oogschaduw gebruikt van de essence 50’s girls reloaded Nr. 02 You’re a heartbreaker duo oogschaduw. Tot slotte heb ik ook nog een zwarte oogschaduw gebruikt om de hoek van mijn ogen iets donkerder te maken.

Eotd 037

Eotd 023

Wat vinden jullie van deze oog look?

~Hugs~

Auteur: miss073

Blogger, studeerd jeugdzorg, enorme fantasie en heeft ADHD. Have fun!

One thought on “Eotd- Blue it Up

  1. Mooie look, wow, de kleuren zijn echt fel, staat echt vet leuk!

Geef een reactie

