Miss073

Believe you can and you're halfway there

Nagel Decoratie

3 reacties

Hey Allemaal!

Ik ben helemaal verzot op nagellakjes en nail-art. Nu kwam ik vandaag helemaal kapot thuis van mijn tentamen en toen had mijn moeder een kleine verrassing voor me. Ze had een pakketje met nail-art potjes gekocht om mij een beetje op te vrolijken omdat ik mijn tentamen van vandaag niet heb gehaald. Op zich geen nood maar ik moet 3 lessen extra logopedie volgen en dan haal ik het alsnog, maar ik was zo blij dat ik er naar vandaag vanaf zou zijn. Als ik iets een verschrikkelijk vak vind is het wel logopedie allemaal stomme zinnetjes zeggen, geforceerd roepen. Nee, is niets voor mij. Natuurlijk heb ik voor jullie wel foto`s  van de nail-art potjes.

Nailart en Lakje van Vandaag 002

Nailart en Lakje van Vandaag 005

Nailart en Lakje van Vandaag 006

Nailart en Lakje van Vandaag 007

Nailart en Lakje van Vandaag 008

Nailart en Lakje van Vandaag 010

 

Hartstikke leuk! hier mee wil ik wel wat looks maken. Nu mijn vraag aan jullie: Met welk potje willen jullie als eerste een look zien?

 

~Hugs~

Auteur: miss073

Blogger, studeerd jeugdzorg, enorme fantasie en heeft ADHD. Have fun!

3 thoughts on “Nagel Decoratie

  1. bloemetjes :D:D:D xx lieke

  2. Pingback: LvvD- Bloemetjes « miss073

  3. hartje :D:D:D:D xxxx

Geef een reactie

