Miss073

Believe you can and you're halfway there

Nyx lip smacking fun colors!

Een reactie plaatsen

Hey Allemaal!

Zoals jullie gisteren al hebben gezien heb ik twee nieuwe lipsticks van NYX. Nr. 501 Iris en Nr. 578 Earth angel. Het zijn hele lekkere zachte sticks maar ze blijven niet lang zitten en je moet het dus regelmatig bijwerken. Vind ik niet erg want ik kijk toch wel in de spiegel en smeren vind ik ook niet erg^_^.  De verpakkingen vind ik erg mooi, zwart met het logo van NYX en aan de onderkant de kleur van de lipstick. Vandaag heb ik al de hele dag opgelopen met Iris. een mooie subtiele kleur die je makkelijk op school kan dragen. Ik heb er leuke complimentjes over gehad vandaag op school.

De swatches!swatches

De collage!NYC earth angel en iris

Wat vinden jullie van de kleuren??

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

~Hugs~

Auteur: miss073

Blogger, studeerd jeugdzorg, enorme fantasie en heeft ADHD. Have fun!

Geef een reactie

