Miss073

Believe you can and you're halfway there

Boozyshop shoplogje

1 reactie

Hey Allemaal!
Ik had laatst wat besteld bij de Boozyshop. Gisteren kwam toevallig te postbode langs met het pakketje van de boozyshop!  Toen ik het ging uitpakken heb ik er maak gelijk mijn camera bij gepakt om het met jullie te kunnen delen. De service van de boozyshop is trouwens zeer goed. Je krijgt heel snel een mailtje terug als je mailt en bij iedere wijziging van de status van je bestelling krijg je een mailtje. Hartstikke handig want dan weet je natuurlijk hoe ver het staat met je nieuwe producten. Dit was de eerste keer dat ik hier besteld heb, maar de boozyshop behoort toch echt tot mijn favorieten onlineshops nu al! Maar goed, voor jullie nu de foto`s.
Whoo het pakketje !boozyshop
Heel lief roze tasje met een mooie roze kaart van de Boozyshop.boozyshop
Heel leuk ingepakt allemaal! boozyshop
Mijn konad stempel plaatje met kerst dingetjes! Konad M12boozyshop

In het blauwe verpakkinkje zaten deze twee nieuwe lipsticks van NYX boozyshop

 

Hebben jullie al eens bij de Boozyshop besteld?? Ik weet wel dat ik er nog meer ga bestellen in de toekomst, hartstikke fijne winkel!

~Hugs~

Auteur: miss073

Blogger, studeerd jeugdzorg, enorme fantasie en heeft ADHD. Have fun!

One thought on “Boozyshop shoplogje

  1. very nice post, i certainly love this website, keep on it

Geef een reactie

