Miss073

Believe you can and you're halfway there

Lakje van Vandaag!

6 reacties

Hey allemaal!

Zoals beloofd vandaag nog een LVVD! Het lakje van vandaag is natuurlijk “run forest run” van catrice. Het lakje wat ik gisteren heb gekregen. Ik ben helemaal fan van de lak! hij dekt echt super goed en het is een mooie groen! WOW, echt heerlijke kleur deze staat echt op het moment op nummer één. Wat een mooie kleur zeg. Foto`s zeggen meer dan woorden dus veel kijk plezier!

boozyshop en LVVD 067

boozyshop en LVVD 061

Ik ben er helemaal weg van! ik kan gewoon niet ophouden met kijken. Heerlijke kleur.

 

~Hugs~

Auteur: miss073

Blogger, studeerd jeugdzorg, enorme fantasie en heeft ADHD. Have fun!

6 thoughts on “Lakje van Vandaag!

  1. haai,
    hele mooie nagellak!!
    ik heb hem zelf ook echt een topper!

    xxxNichonne

  2. Mooie kleur voor deze herfstdagen!

Geef een reactie

