Miss073

Believe you can and you're halfway there

Coupe van Vandaag!

2 reacties

Hey Allemaal!

messy vlecht

Vandaag heb ik voor jullie een kapsel, een rommelige vissengraat vlecht met het begin als knoop. Ik ben begonnen met een staart aan de zijkant, daarna ben ik vanuit daar mijn vissengraad vlecht gaan maken. Toen deze klaar was heb ik het bovenste elastiekje eruit gehaald en heb ik mijn vlecht er een keer doorheen gehaald. Wat plukjes vast zetten met “bobbypins” en wat plukjes laten hangen en voilà  je hebt je messy vlecht.

coupe en lakje 002

6895f5c0046911e1abb01231381b65e3_7

Complete look!

Wat vinden jullie van deze look?

~Hugs~

Auteur: miss073

Blogger, studeerd jeugdzorg, enorme fantasie en heeft ADHD. Have fun!

2 thoughts on “Coupe van Vandaag!

  1. Ooh! Ik zou ook zo’n mooie vlecht willen maken. Maar helaas krullen en te kort hoor. Erg jammer. Staat je heel mooi!

Geef een reactie

