Miss073

Believe you can and you're halfway there

Cadeautjes

Een reactie plaatsen

Hey Allemaal!

Vandaag kwam ik terug van mijn tentamen en ik ging gelijk door naar het huis van mijn vriend. Laatst had ik voor de moeder van mijn vriend liedjes op haar iPod gezet. Gewoon omdat ik heel veel muziek heb. Toen ik toen net aankwam had ze een cadeautje als bedankje voor me! Hartstikke leuk Emoticon met brede lach!  ik maakte het mooie pakketje open en wat zat er in:  Emoticon met brede lach twee nieuwe lakjes die ik nog niet had van catrice. Namelijk “Run forest Run”en “Forget me not” harstikke mooie kleurtjes. Run forest run is een mooie groene kleur en forget me not is een paarse lak met glitters ^_^. Hartstikke lief! Morgen staat er dan ook een lakje van Vandaag op het programma!

cadeautjes 199

Zulke bedankjes zijn altijd leuk, toch!

 

~Hugs~

Auteur: miss073

Blogger, studeerd jeugdzorg, enorme fantasie en heeft ADHD. Have fun!

Geef een reactie

