Miss073

Believe you can and you're halfway there

Clearasil Daily Clear

3 reacties

Hey Allemaal,

Vorige week zaterdag heb ik verteld dat ik clearasil daily clear ging uittesten. Even kort terugblikken wat het allemaal beloofde:

Greenlook en clearasil 028

~Het helpt puistjes te verdwijnen.

~Het helpt puistjes te voorkomen.

~Zuivert de poriën.

~Reinigt de huid diep

~Zorgt voor een egale huid.

Zo ziet de Facewash eruit

Greenlook en clearasil 030

Helaas moet ik mededelen dat het zijn beloftes bij mij absoluut niet waar maakt. Ik kreeg na de eerste keer gebruiken een onwijs grote puist op mijn wang, echt ik had toen zoiets van hmm,  misschien word het vuil wel uit de huid gelift en dat daar heel veel{of zoiets}. Mijn huid voelde ook heel trekkerig aan en mijn poriën waren helemaal niet schoon. Maar ik zou het testen dus ik ging gewoon door met gebruiken. Na de tweede keer begon het nog harder te trekken en zelfs na gebruik van mijn dagcrème voelde het nog harstikke droog aan. Na 3 dagen was mijn hele huid rood en trekkerig en voelde het gewoon echt verbrand aan. Toen dit gebeurde besloot ik dat ik ermee moest stoppen. Ik heb de rest van de week vellen in mijn gezicht gehad, alsof ik verbrand was door de zon. Vandaag is mijn huid eindelijk weer normaal, zoals het was. Om het op te lossen heb ik gewoon mijn gezicht regelmatig ingesmeerd met een vettige crème en mijn huid verder gewoon met rust te laten.

Ik vind het echt vervelend dat het product niet nakwam wat het beloofde en het zelfs nog erger maakte. Daarom heb ik zelfs een mail naar clearasil gestuurd dat het echt een heel slecht resultaat geeft. Mijn advies over dit product: Laat dit product lekker in het schap liggen en koop andere facewash.

 

~Hugs~

Auteur: miss073

Blogger, studeerd jeugdzorg, enorme fantasie en heeft ADHD. Have fun!

3 thoughts on “Clearasil Daily Clear

  1. Oh, damn, het gevoel alsof het verbrand is? Not good! Misschien haalt hij deels je opperhuid eraf, zodat het puistjes ect tegen gaat. ;o Vervelend! Gelukkig is je huid alweer in een betere staat.

  2. He,
    Ik ken het spul van clearasile ook, mijn broer gebruikt dezelfde scrubcreme en voor hem werkt het wel maar bij mij maken die spullen het alleen maar erger. Zelf gebruik ik Garnier pure reinigingsgel voor iedere dag. Die is minder agressief dan Clearasile en die werkt ook een stuk fijner voor mijn huid.

    Just saying, ik herken het😉

Geef een reactie

