Miss073

Believe you can and you're halfway there

Moe

2 reacties

 

Hey Allemaal,

diddle_4

De afgelopen maanden ben ik geteisterd door vermoeidheid. Na een hoop doktersonderzoeken is er alleen uit gekomen dat ik ergens allergisch voor ben (waar waarvoor is nog onbekend) en dat er resten van pfeiffer in mijn bloed zat.

Vandaag heb ik weer een dipje, het ging eigenlijk twee weken super goed vanaf het moment dat ik besloten tegen die moeheid in te gaan. Ik zou gewoon doorzetten en dat ging redelijk goed, maar nu merk ik dat ik toch weer moe begin te worden. Vanmiddag heb ik zelfs even op bed gelegen.

Hier baal ik dan echt wel van, ik heb echt een hele leuke week achter de rug en als je dan in een keer zwaar moe bent is dat toch jammer. Want op zo`n moment wanneer je echt moe bent word ik ook een stuk prikkelbaarder en dat is natuurlijk niet leuk voor jezelf en je omgeving.

Nu nog even een powernapje en dan komt straks een Lakje van Vandaag! Na een uurtje slaap voel ik me meestal al een stuk beter voor een tijdje.

diddle_005

 

~Hugs~

Auteur: miss073

Blogger, studeerd jeugdzorg, enorme fantasie en heeft ADHD. Have fun!

2 thoughts on “Moe

  1. Waarchtig roerend! Ben je wellicht van plan meer van zulke artikels te maken? Ik hoop het! Ik ben hoe dan ook behoorlijk verwonderd. Ga bovenal zo door!

Geef een reactie

