Miss073

Believe you can and you're halfway there

Lakje van Vandaag!

4 reacties

 

Hey Allemaal!

look 062

Vandaag heb ik voor jullie een lakje van vandaag! Voor dit lakje van vandaag heb ik een top coat van Catrice, een rode glitterlak en een witte lak gebruikt. Ook heb ik het nagelstempel setje van essence gebruikt.

foto`s blog 024

Dit lakje van vandaag kan je in de volgende stappen maken:
1) Lak je nagels met een transparante base coat.
2) Maak met de rode glitterlak een french manicure begin met 1 laagje.
3) Ga aan de slag met het nagelstempelsetje op alle tien de vingers. (Het witte bloemetje was meteen droog)
foto`s blog 0290
4) Ga nog een keer over het rode heen met je rode glitterlak.
5) Doe er een top coat overheen en laat deze drogen. Zodra deze droog is kan je nog een keer met je top coat erover heen. Dit heb ik tenminste gedaan.

 

look 066

Ik hoop dat jullie het leuk vinden, ik ben er in ieder geval helemaal weg van. Ik hou van glitter french manicure ^^ en door dit leuke stempelsetje geef je er weer een andere draai aan ^^.

Heeft iemand van jullie dit stempel setje ook?

 

~Hugs~

Auteur: miss073

Blogger, studeerd jeugdzorg, enorme fantasie en heeft ADHD. Have fun!

4 thoughts on “Lakje van Vandaag!

  1. Oeh! Mooi hoor🙂 Ik heb al heel lang door gebrek aan tijd geen nagelkunstwerkjes meer gemaakt😦 Misschien binnenkort toch maar weer eens aan beginnen!!

  2. Het lijkt wel alsof je net terug bent van de manicure! leuk gedaan

Geef een reactie

