Miss073

Believe you can and you're halfway there

Brown look met Berlin palette

3 reacties

 

Hey Allemaal,

look1.2342

Vandaag heb ik voor jullie een look gemaakt met de Berlin palette van Catrice waar je hier onder een impressie van kan zien. Ik heb de kleuren “Berlin wall”en “Am Alex” gebruikt en mijn high lighter komt uit mijn BeautyUk  eyeshadow collection palette. look 1

 

Ik ga jullie in een aantal stappen uitleggen wat ik heb gedaan.

howto

Ik ben begonnen met een oogschaduwbasis over heel mijn oog, en ook bij mijn onderste wimperrand. Daarna heb ik mijn bovenste waterlijn ingekleurd met mijn oogpotlood.  Toen heb ik mijn highlighter van mijn beautyUk palette aangebracht in mijn binnenste ooghoek (1). Daarna heb ik “Berlin wall” aangebracht op het bewegende gedeelte van mijn oog(2). Vervolgens heb ik met “Am Alex” een mooi hoekje gemaakt (3) en het helemaal naar mijn binnenste ooghoek vervaagd, zo komt de highlighter nog meer uit. Ook heb ik “Am Alex” onder mijn oog tegen de wimperrand aangebracht tot ongeveer de helft van mijn oog. Daarna heb ik nog wat highlighter onder mijn wenkbrauw aangebracht. Tot slotte heb ik nog een smal randje liquid eyeliner aangebracht en mijn mascara en voilà je hebt een mooie oog look!

look1.1

 

De kleuren van het palette zijn echt super fijn en blenden harstikke gemakkelijk. Helaas komt de donkerste kleur “Am Alex”niet zo goed over op de foto`s {mijn vriend was er niet met zijn spiegelreflex camera.}.Ik heb bij deze look mijn nieuwe kwasten set gebruikt en ik moet eerlijk zijn, ze zijn super fijnEmoticon met brede lach. Absoluut geen miskoop dus! Wat vinden jullie van deze look?

 

~Hugs~

Auteur: miss073

Blogger, studeerd jeugdzorg, enorme fantasie en heeft ADHD. Have fun!

3 thoughts on “Brown look met Berlin palette

  1. Prachtige look, shimmer, I like it! Leuk uitgelegd met die stappen erbij.🙂

  2. Een mooie look. Maar ik vind het jammer dat hij niet helemaal egaal dekt.

Geef een reactie

