Miss073

Believe you can and you're halfway there

Nieuwe Kwasten set!

Een reactie plaatsen

 

Hey Allemaal!

Wat is het toch fijn om een pakketje binnen te krijgen. Laatst, ongeveer een maand geleden kocht ik een kwasten set op Ebay. Het was echt een koopje en natuurlijk een mooie set om mee te beginnen. Ik heb wel wat kwastjes maar niet een hele set.

Vandaag zat ik lekker te leren en toen ging de bel. Ik verwachtte eigenlijk mijn nieuwe kleren maar het was mijn nieuwe kwasten set Emoticon met brede lachEmoticon met brede lach.{ik had hem nog niet verwacht omdat hij helemaal uit Hong Kong moest komen}

Helemaal happy natuurlijk, pakketjes voor jezelf zijn altijd leuk! Het is een roze set {i like pink!}, en de kwasten zijn van synthetisch materiaal wat ik op zich niet zo heel erg vind. Hier ga ik een aantal mooie creaties maken dat weet ik wel! kwastenset  De foto`s zijn door mijn vriend gemaakt met zijn spiegelreflex camera {all the credits to him!}, ik heb ze alleen in een mooie collage gezet.

En wat vinden jullie ervan? Hebben jullie een kwasten set?

 

~Hugs~

Auteur: miss073

Blogger, studeerd jeugdzorg, enorme fantasie en heeft ADHD. Have fun!

Geef een reactie

