Miss073

Believe you can and you're halfway there

Pil parfum

2 reacties

Hey Allemaal ,

ik kwam het onderstaande bericht tegen op www.nu.nl en trok meteen een gek gezicht.

parfum-pil

‘Parfum in pilvorm in ontwikkeling’

Laatste update:  25 oktober 2011 15:32 info

AMSTERDAM – Amerikaanse wetenschappers beweren dat er een pil in de maak is die zorgt voor een buitengewoon lekkere lichaamsgeur wanneer deze pil wordt geslikt.

Foto:  Gezondheidsnet

Ontwikkelaars en wetenschappers Lucy McRae en Sheref Mansy noemen de pil, Swallowable Parfume genaamd, de nieuwe grens voor technologische ontwikkeling. Dit meldt Beautyhigh.

Werking

De pil is een capsule welke moleculen met een synthetische geur bevat, die de structuur van de vetmoleculen in het lichaam nabootsen.

Wanneer deze moleculen in aanraking komen met lichaamsenzymen, worden de geurmoleculen vrijgelaten en door transpiratie via het huidoppervlak afgescheiden.

Seksuele opwinding

De sterkte van de geur is afhankelijk van de lichaamstemperatuur, stress, lichaamsbeweging en seksuele opwinding van het individu dat de pil slikt.

Swallowable Parfume is nog in de onderzoeks- en ontwikkelingsfase. Wanneer het product wordt gelanceerd is nog niet bekend.”

 

Swallowable Parfum® from Ine van den Elsen on Vimeo. promo filmpje

 

Het promofilmpje vindt ik ook niet geslaagd. Er komen eigenlijk allemaal vragen in me op. Is het niet giftig? Smaakt het niet verschrikkelijk? Is gewone parfum niet goed genoeg? Misschien is het wel praktisch als je parfum zweet, maar het zou toch jammer zijn als dit de toekomst is. Dat je voortaan een bakje met pilletjes hebt in plaats van een plank met mooie flesjes. 

Daarnaast wordt het uitgeademd door je poriën, worden je poriën dan niet super groot door dit? Er is nog heel weinig over bekend maar het kan er misschien ook wel voor zorgen dat je urine en ontlasting lekker gaat ruiken.  Ik weet niet of ik hier wel op zit te wachten. De kriebels krijg ik er nu al van. Ik ben benieuwd of het de markt bereikt en we voortaan voor een pilletje van Chanel of Christina Agulera naar de Ici paris gaan.

Wat vinden jullie van deze nieuwe vorm van parfum?

 

~Hugs~

 

Auteur: miss073

Blogger, studeerd jeugdzorg, enorme fantasie en heeft ADHD. Have fun!

2 thoughts on “Pil parfum

  1. Wauw, ze verzinnen ook wel alles! Ik vraag mij af of het wel goed voor je is, zou het daadwerkelijk werken? Hoe duur zou het zijn? Ik vind parfum juist fijn om op te spuiten, grote parfumwalm om je heen, in de ruimte waar je het spuit, lovely!

  2. Ik zou het gebruiken! Mits het natuurlijk niet schadelijk is. Parfum blijft altijd zo op je huid zitten, als je even met je handen in je hals wrijft zit het meteen aan je handen en ik kan me voorstellen dat het er ook niet lekkerder op word als je lover in je nek kust😉
    Doe mij maar zo’n pilletje, die parfumflesjes heb ik toch al weinig affiniteit mee.

Geef een reactie

