Miss073

Believe you can and you're halfway there

Essence Liquid Eyeliner

2 reacties

Hey Allemaal!

essence liquid eyeliner 006

Ik heb een tijdje geleden de nieuwe liquid eyeliner van Essence gekocht. Het heeft een nieuw soort kwastje, nou meer een sponsje. Ik heb hem nu een paar keer gedragen en tja vind hem niet zo fijn.

essence liquid eyeliner 010

Op zich is de eyeliner best fijn, maar de applicator vind ik een beetje tegenvallen. Ik vind de lijn te dik worden op mijn ogen en ik hou juist van een smal subtiel lijntje. Wat best jammer is want ik had gehoopt dat het lijntje wat ik altijd maak nog dunner kon. Ik vind liquid eyeliner namelijk mooier dan een oogpotlood op de bovenste wimper rand. We maken deze uiteindelijk wel op maar dan met gewoon mijn eigen kwastje.

 

~Hugs~

Auteur: miss073

Blogger, studeerd jeugdzorg, enorme fantasie en heeft ADHD. Have fun!

2 thoughts on “Essence Liquid Eyeliner

  1. Jammer dat hij tegenvalt! De applicator lijkt mij wel fijn, maar brede eyeliners moeten we niet! Ik vind de pigmentatie wel mooi, daarom vind ik ook een eyeliner mooier staan dan een oogpotlood.

Geef een reactie

