Miss073

Believe you can and you're halfway there

Testen, clearasil

Een reactie plaatsen

Hey Allemaal!

Ik had gisteren toevallig de verkeerde facewash gekocht. Namelijk clearasil daily clear. Omdat ik hem toch al had gekocht, heb ik besloten dat ik hem ga testen. Zeven dagen lang en ik begin vanavond.

shoplog 21-10 006

Wat beloofd/doet het allemaal:

~Het helpt puistjes te verdwijnen.

~Het helpt puistjes te voorkomen.

~Zuivert de poriën.

~Reinigt de huid diep

~Zorgt voor een egale huid. {Dit spreekt mij het meeste aan}

Op de verpakking staat ook nog:

~Dat je hem makkelijk twee keer per dag kan gebruiken omdat het zo mild is.

 

Ik ga hem dus zeven dagen lang gebruiken zowel `s ochtends als `s avonds. Ik hoop eigenlijk stiekem wel dat hij voor een egale gladde huid gaat zorgen. Mijn huid is namelijk niet echt egaal. Ik heb altijd rode wangen en sommige plekjes zijn donkerder of juist lichter dan andere plekjes. Dus daarom hoop ik dat dit product wel waar maakt wat de verpakking zegt.

Ik ben benieuwd, ik hoop jullie ook.

 

-Hugs!-

 

 

 

 

Auteur: miss073

Blogger, studeerd jeugdzorg, enorme fantasie en heeft ADHD. Have fun!

Geef een reactie

