Miss073

Believe you can and you're halfway there

Nieuwe Laarzen

Een reactie plaatsen

Hey Allemaal!

Vandaag heb ik me weer eens lekker laten gaan. Ik had toevallig wat extra geld en ik had hard nieuwe broeken nodig dus ik ben flink gaan web-shoppen vandaag. Het duurt helaas wel een week voordat ik mijn nieuwe kleding binnen heb, maar ik heb ook “real life” geshopt. Ik had namelijk al een tijdje in mijn hoofd dat ik nieuwe laarzen wilde. Ik heb eigenlijk altijd zwarte laarzen en wilde nu een keer bruine of grijze laarzen. Dus ik heel internet afgezocht maar de laarzen die mij aanspraken, en binnen mijn budget vielen waren helaas allemaal uitverkocht. Dus ik dacht laat ik even bij Bristol op de site kijken en daar stonden echt super laarzen op. Echt een paar wat precies bij mij past. Dus toen snel naar de Bristol gegaan in de hoop dat ze er nog waren en JA ze waren er nog. Toen snel gepakt en meegenomen ^^.

shoplog 21-10 001

 

Zodra ik mijn kleren binnen heb zal ik er een berichtje over maken.

-Hugs!-

 

 

 

 

 

Auteur: miss073

Blogger, studeerd jeugdzorg, enorme fantasie en heeft ADHD. Have fun!

Geef een reactie

