Miss073

Believe you can and you're halfway there

Handverzorging.

Een reactie plaatsen

Zo, de eerste echte herfstdag is voorbij. het waaide hard, regende hard en dat is een flinke klap voor je huid. Ook je handen hebben veel te leiden met dit weer. Daarom adviseer ik met deze kou en ook dadelijk zeker in de winter je handen een keer per dag lekker in te smeren, maar vaker mag natuurlijk ook. Kijk wel uit dat je je handen niet iedere vijf minuten insmeert want dan kunnen ze dadelijk niets meer hebben.HAndcreme 567

Mijn vanille handcrème is mijn favoriete handcrème. Waarom omdat hij gewoon heel snel intrekt. Daarnaast ruikt hij heerlijk naar een ijsje. Ook maakt hij mijn handen super super super zacht en tot slotte geeft het mijn handen ook een gezonde glans.

 

Wat is jullie favoriete handcrème?

 

Veel Liefs

 

 

 

 

 

 

 

 

Auteur: miss073

Blogger, studeerd jeugdzorg, enorme fantasie en heeft ADHD. Have fun!

Plaats een reactie