Miss073

Believe you can and you're halfway there

shoplog

Een reactie plaatsen

shoplog goeie

Dat ik een beetje zweverig ben op zijn tijd is nog niet bij iedereen bekend. Ik hou van spiritualiteit en mysterie. Ik Spaar dan ook edelstenen, zet regelmatig wierook of geur olie aan en versier mijn kamer naar het seizoen.

Laatst heb ik geshopt en dit hierboven heeft me net 15 euro gekost.

Ik heb 3 nieuwe geur oliën:

Gardenia {het groene doosje} – hij ruikt een beetje naar zwitsal

Rose {het roze doosje} – hij ruikt naar rozen met een beetje zeperige afsluiter.

Lily {het oranje doosje} – beetje naar een warme zomerdag en hij veel scherper in de neus dan die van dille en kamille.

Daarbij zie je ook mijn nieuwe brandertje, ik heb er namelijk 3 maar in 2 zitten geur blokken.

Ook zie je mijn nieuwe ketting met bergkristal eraan! een mooie grote brok vol met energie, ik heb hem al goed gereinigd en gister lekker opgeladen in de zon, ik weet volle maan is beter maar een lekker herfst zonnetje past wel bij mij Knipogende emoticon.

Aan de rechter kant zie je mijn handschoenen voor deze winter! Ze waren serieus maar €1,25 of zo en ik vond ze echt gewoon leuk Emoticon met brede lach ik hou van sterretjes!

Dan zie je onderin een zout lamp maar daar wil ik nog een stukje over schrijven.

Rechtsonder zie je twee edelstenen, de wit doorzichtige is stilbiet.

met het gat erin weet ik nog niet precies, maar ik vind hem echt super mooi!

En in het midden een globe die maar €3,- was Verraste emoticon zo kan je nog eens je kamer opleuken!

Hopen dat hij goed upload i.v.m. de afbeelding!

{Je kan ook klikken op de afbeelding om hem helemaal te zien}

Tot Later!!

xxx

Auteur: miss073

Blogger, studeerd jeugdzorg, enorme fantasie en heeft ADHD. Have fun!

Geef een reactie

