Miss073

Believe you can and you're halfway there

De Efteling

Een reactie plaatsen

Als ik ergens gek op ben is het wel de Efteling. Ik krijg als ik daar loop zo`n magisch gevoel. Ik hou van de sprookjes en de weergave van de Efteling.

Toen ik gisteren thuis kwam van een excursie{daarover later meer} had mijn vriend een super leuk idee. Hij vertelde dat hij op internet had zitten kijken naar een overnachting in het Efteling hotel en dat hij daar wel heen wou tussen kerst en oud en nieuw. Nou dat klonk bij mij als muziek in de oren. De winter Efteling is sowieso al super sfeervol laat staan dat je daar lekker ook kan overnachten. Al snel waren we er over uit dat alleen met zijn tweetjes wel heel leuk is maar het leuker is met wat mensen mee. Toen wat rondgekeken en verder op de site gesnuffeld, hier en daar wat rond gevraagd en ja hoor. We hebben tussen kerst en oud en nieuw een leuke bungalow in het Efteling park Bosrijk met 4 andere vrienden. Ik heb er nu al super zin in. Gelukkig de mensen die meegaan ook. ik hoop eigenlijk ook dat er dan een lekker dik pak sneeuw ligt om de sfeer nog meer te benadrukken.

Om alvast in de sfeer te komen!

Ik vind echt alles van de Efteling leuk, behalve dan het spookslot. Wat vinden jullie echt de leukste attractie van de Efteling??

xxxx

Auteur: miss073

Blogger, studeerd jeugdzorg, enorme fantasie en heeft ADHD. Have fun!

Geef een reactie

