Miss073

Believe you can and you're halfway there

Moe

Een reactie plaatsen

De afgelopen tijd ben ik flink moe, en het houd maar niet op. Ik baal er echt van want ik ben van een jaar tijd naar ADHD met Ritalin naar zwaar vermoeid gegaan. Ik kan niet echt uitleggen hoe ik me voel. Ik heb vanochtend dit gedichtje geschreven en misschien geeft dit beter weer hoe ik me op dit moment voel.

Moe

al een aantal weken

verschrikkelijk moe

Niet wakker kunnen worden

Onmacht

Normaal aan maar nu

lijkt de knop kapot

Als een lamp die zijn laatste

lichturen is ingegaan

Wel willen maar niet kunnen

Mensen daardoor kwetsen

en pijn doen

Maar ooit word ik weer wakker

Dan is deze moeheid voorbij

Als een soort wedergeboorte

Ik kan niet wachten op die dag

Popelend tot hij aanbreekt

Maar nu nog even volhouden

Moe

CAT2

-xxx-

 

Auteur: miss073

Blogger, studeerd jeugdzorg, enorme fantasie en heeft ADHD. Have fun!

Geef een reactie

