Miss073

Believe you can and you're halfway there

Het Front van Patricia Cornwell

2 reacties

Hoi allemaal!

Vandaag heb ik mijn boek uitgelezen. Genaamd Het Front. het is een dun boekje met zo`n 175 pagina`s.

pod 029

Beschrijving van het boek :

Rechercheur Winston Garano wordt door zijn ambitieuze baas Monique Lamont opgezadeld met een hopeloze cold case. Lamont denkt met het oplossen van deze oude zaak een grote carrière stap te kunnen maken. Win heropent de cold case en langzaam maar zeker ontvouwt  zich een ingewikkelde moordzaak. Wat hij niet weet, is dat zijn baas er ook bij betrokken is
Patricia Cornwell is een van de meest gelezen en gewaardeerde auteurs ter wereld. Haar thrillers met patholoog-anatoom Kay Scarpetta in de hoofdrol zijn veelvuldig bekroond met onder meer de Edgar Award en de Gold Dagger Award.

pod 030

Op de cover is ook te zien: “Cornwell maakt CSI en Coldcase compleet overbodig.”

Mijn persoonlijke mening:

In het begin dacht ik van nou dit moet echt wat worden met de kreten op de kaft. Ik ben namelijk echt een thriller fan! 

Het boekje leest makkelijk door, er zitten niet veel moeilijke woorden in en ik had het dan ook zo uit.  Maar het verhaal loopt niet lekker, de zaak waar alles omheen draait wordt wel opgelost maar in een soort anticlimax. Er wordt in het boek geen spanning opgebouwd want er wordt ook niet duidelijk beschreven hoe het afloopt met de andere zaken. Het enige wat ik wel leuk vond aan het boek  is dat het hoofdpersonage zich aangetrokken voelt door een vrouw met maar één been.

Maar toch vind ik dat het verhaal niet echt lekker loopt. Je komt er midden in wat ik normaal wel fijn vindt, maar bij dit boek heb ik het idee dat ik hele delen mis.

Gelukkig was hij niet duur van prijs, maar €5,99.

 

Voor de prijs is het een leuk boekje voor onderweg en voor de vakantie maar, als je echt voor een boek wil gaan zitten dan valt dit boek een beetje tegen.

xxx

 

Auteur: miss073

Blogger, studeerd jeugdzorg, enorme fantasie en heeft ADHD. Have fun!

2 thoughts on “Het Front van Patricia Cornwell

  1. groetjes takkie leuke ziet het er weer uit je nieuwe look

Geef een reactie

