Miss073

Believe you can and you're halfway there

Volhouden

1 reactie

Volhouden is moeilijker dan dat het lijkt. De afgelopen week ben ik al veel bezig geweest met school en veel moe geweest. Eigenlijk had ik met mezelf afgesproken regelmatig iets te schrijven om te oefenen voor Nederlands maar, helaas is daar nog niet veel van gekomen. Misschien moet ik maar een planning maken in mijn agenda waar het bijhouden van mijn blog ook onderdeel van is. Planningen zijn trouwens niet mijn sterkste punt maar daar kan aan gewerkt worden. Wel heb ik zoals je kan zien een nieuwe herfst lay-out voor dit blog.

Vanavond schrijf ik nog een stukje!

Misschien heb je nog helemaal niets met de herfst maar ik ben er sowieso al aan toe. Voor de gene die nog moeten wennen hieronder nog een zomers nummertje om na te zomeren.

Jeronimo featuring Stay-C ~~~ I am no Superman

xxx

 

Auteur: miss073

Blogger, studeerd jeugdzorg, enorme fantasie en heeft ADHD. Have fun!

One thought on “Volhouden

  1. Geweldig nummer! Haha.. Ik had echt een baaldagje vandaag. En moest heel hard lachen om dit nummer. Zo vrolijk!

Geef een reactie

