Miss073

Believe you can and you're halfway there

Logopedie

Een reactie plaatsen

Hey allemaal,

1719543332

Vandaag heb ik mijn screening logopedie gehad voor de opleiding. Helaas of juist niet was dit niet voldoende en krijg ik een uitgebreidere screening om te kijken wat ik nodig heb om via mijn  buik te kunnen praten. Nee, ik word geen buikspreker maar het is net als met zingen. Je moet via de buik ademen als je veel moet praten. Zeg nou zelf, ik moet dadelijk voor de klas eigenlijk zo`n beetje de hele dag praten. Niet dat dat nu niet het geval is. Ik werd vandaag vergeleken als een volgepropte gitaar. Dat was wel een verassing want ik ben nog nooit met een gitaar vergeleken. Ik heb dus vooral logopedie voor mijn stemgebruik en niet omdat ik niet kan praten of iets dergelijks. Soms is een logopedist nodig als je moeite hebt met sommige letters of sommige woorden uit te spreken maar, je kan ook bijvoorbeeld een logopedist krijgen als je door je neus praat. Een logopedist is eigenlijk iemand die je helpt je goed verstaanbaar te maken. Wat het allemaal een beetje makkelijker maakt in  de communicatie. Eigenlijk wel handig zo`n logopedist.

Wat denken jullie van logopedie?

-xxx-

Auteur: miss073

Blogger, studeerd jeugdzorg, enorme fantasie en heeft ADHD. Have fun!

Geef een reactie

