Miss073

Believe you can and you're halfway there

LVVD: Catrice 030 meet me at Coral Island!

Een reactie plaatsen

Laatst heb ik een nieuw lakje gekocht voor mijn nagels genaamd: Meet me at Coral Island van Catrice. Het lakje was onder de drie euro. Wat ik zo fijn vind aan de lakjes van catrice is dat 2 laagjes over het algemeen genoeg zijn en dat ze leuke namen hebben. Ik heb namelijk ook “my best friend’s tiara”en “poison me, poison u”. Van die namen wordt je echt vrolijk.

Ik heb mijn nagels net gelakt en heb voor jullie dus een lakje van vandaag voor jullie gemaakt om het toch Nederlands te houden.

Hieronder de foto zou jij dit kleurtje ook dragen?

blog 003

-xxx-

Auteur: miss073

Blogger, studeerd jeugdzorg, enorme fantasie en heeft ADHD. Have fun!

Geef een reactie

