Miss073

Believe you can and you're halfway there

normale leven

Een reactie plaatsen

Het normale leven gaat weer beginnen! Nog aan het nagenieten van de leuke intro die ik heb gehad als mentor komt de realiteit steeds dichterbij. De eerste reader uitgeprint en het was gewoon schokkend wat ik daar las! Als ik bijvoorbeeld twee keer ziek ben bij logopedie moet ik heel het vak overnieuw doen. Ik mag geen grammaticale of spellingsfouten maken in mijn verslag anders word mijn verslag niet nagekeken. Dat wordt dus werken aan mijn Nederlands en daarbij dus waarschijnlijk veel schrijven op dit blog. Nu zit ik te bedanken waarover ik dan moet schrijven. Over hoe mijn dag was, mijn hobby edelstenen of mijn aquarium, misschien recensies van boeken die ik lees of misschien wel alles hierboven en leuke quotes die echt niet  verloren mogen gaan.

misschien kan ik ook wat beauty stukjes maken, maar het is vooral om mijn Nederlands te trainen en het bloggen eindelijk eens vol te houden. vandaag heb ik eigenlijk niet veel op het programma dus misschien kan ik al wat berichtjes maken voor de rest van de week.

Tot slotte moet even de Quote van de intro er in:

Everyday i`m Boemeling Emoticon die tong uitsteekt

Tot Morgen!

=XXX=  

Auteur: miss073

Blogger, studeerd jeugdzorg, enorme fantasie en heeft ADHD. Have fun!

Geef een reactie

