Miss073

Believe you can and you're halfway there

Een nieuw begin :P

Een reactie plaatsen

Het is weer zover! ik ga het weer eens proberen Emoticon die tong uitsteekt een blog bij houden .. ^^ ik heb het nu al zo vaak geprobeerd maar nu moet het toch echt een keer lukken :XD

foto

Ik heb vandaag iets grappigs uitgevonden, ik noem het maar post-itposten. Het zit zo je schrijft een post op facebook of hyves gewoon op papier en maakt er een foto van die je dan upload. Dat is een heel stuk persoonlijker en ik vind het nu nog eens leuker om iets te schrijven op facebook ( Die vast gelinkt zit aan hyves)

morgen maar weer een stukje schrijven ^^

Latur

-x-

 

 

Auteur: miss073

Blogger, studeerd jeugdzorg, enorme fantasie en heeft ADHD. Have fun!

Geef een reactie

